tisdag 27 december 2011

En vecka med magnus, julafton, paket, charmiga mackor och en massa maat

Heej allihopa!
Buhu nu har Mangus åkt heeem ='(='(='(='( Saknar honom redan!!<3
Hans tåg kom idag 4 minuter försent hit till Kristinehamn men det kom inte så långt på ett tag. Han blev 2 timmar sen. Det skulle åkt sett här ifrån mot Stockholms hållet och sen ner längst Vänern och sen till Göteborg men efter den där stormen Dagmar eller vad den nu hette så hade nått godståg kört på några kablar som gjorde att dom stängt av där helt. Tåget skulle då ta andra hållet, alltså mot Karlstad och nee där va det ju tydligen någon som hade blivit påkörd av tåget (http://www.vf.se/nyheter/karlstad/person-pakord-pa-centralstationen) så tågen stod stilla där då Magnus tåg kom ingen stans. Men jag va på stationen hela tiden och väntade tillsammans med Magnus och sen bestämde jag mig för att åka med en bit...till Karlstad då då =) So yes i did =) oh lika jobbig med farväl men de e bara o bita ihop o hålla tårarna inne, älskar honom så mycket<3

Trotts att han blev sjuk dagen efter att han kom hit tack vara att han inte va så van vid kylan och att jag sen blev sjuk jag med (har för övrigt ingen röst, kan inte prata alls så ring inte) så har jag haft en fin jul tack vare Magnus!
Kommer la lägga upp lite bilder här på lite saker jag fått och lite på vad vi har gjort men har varit lite dålig på o fota när han varit här, har försökt och ägna så mycket tid på honom som möjligt ju =)

Innan julafton: Magnus har otroliga skills på att paketera... oerhört stolt och imponerad över vissa 
paket måste jag säga :D

Japp åter igen min uppgift att se till att alla paket ligger under grannen kvällen dagen innan julafton, and yes they did =) (ignorera granen snälla, pappa köpte den typ två dagar innan julafton på coop)



Sen blev de jul och lite juleklappisar ska man väl få eller? =)
DKNY- Be Delicious av söt magnusen<3

Örhängen!

   
Kub 2x2 =)

Biljard lite smidigt mitt på vardagsrumsbordet sådär ;P
Ser mina nya mjuka tofflor (a)

Fruksallad!

Min macka, magnusens hjärta<3

Hockey i "Kaffekoppen" aka Löfberslila arena ! (Färgestad-Skellefteå)


Sen har vi ju gjort massa efter de också som typ varit runt o shoppa i Karlstad, varit på hockey, ätit fruktsallad, käkat godis, käkat julmat, öppna massa fler paket än vad som visades här, myst, kolla film, cyklat runt, lagat mat, stått i kö på e 18 men backat upp på en påfart och möt en lastbil (y) (http://www.nwt.se/karlstad/article1028700.ece), spelat Mario party ;D, spelat "fia med puss", varit på ikea, åkt lite tåg, och massa mer!! :) 

Hahah måste få berätta om gårdagen, hela dan va så konstig på nått sätt och jag gjorde verkligen fel efter fel efter fel. På maxi tog jag mobilen och försökte scanna en vara, jag skulle väga potatisen och klicka på potatisrutan för att få en sträckkod jag kunde blippa men jag tryckte på stolpen på skärmen istället och sen där nere där man får klisterlappen, Magnus berättar om hans kompis som ska till sälen och sen börjar vi prata om att det va 8 grader plus här "Jag här har vi ju ingen säl iaf" (snö*). Asså låter kanske inte kul men verkligen sak på sak klantade jag mig med hela tiden och sa hur konstig saker som helst!! xD 


Funderar på o lägga ut lite mer bilder på vad jag fått men det får bli lite senare i så fall :) 
God fortsättning på er och tack för paketen! ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar