onsdag 29 maj 2013

Det närmar sig!

Missan har fyllt år, jonte har fyllt år, mors dag har varit och mormors namnsdag också. Nu kommer snart också student och bal. Jag har bara 2 saker till som jag vill hitta och det är ett hår smycke och sen även någon liten söt väska som jag kan ha på balen.

Idag fick jag reda på mitt religionsbetyg också, MVG, väldigt skönt! Insåg då att jag har ganska bra betyg, dock så vet jag inte i mediaämnet än och det känns lite skakis! Får inte reda på det förns på fredag och då sätts betyg och då är det ju försent. Blä. Men aja allt annat gick väl som smort!

Börjar inse att lektioner blir töliga då man inte har nått o göra och att det faktiskt inte är långt kvar. Börjar faktiskt längta!

5 kommentarer:

  1. Åh, härligt att känslorna om att det är nära nu börjar komma fram :)
    Så glad för din skull!! Men så ledsen att jag inte kan vara där ><

    Btw, hittade detta: http://blogg.se/tamron/
    Kanske något du vill vara med om? :) Tänkte på dig direkt x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag drömde faktiskt om dig i natt! Hahah jag drömde att jag plötsligt såg dig när jag va ute o gick eller vad jag nu gjorde och jag blev verkligen jätte förvånad och frågade varför inte du hade åkte hem. Men då sa du att det skulle vara en överraskning att du skulle komma till balen och studenten ändå ^^ Oh jag blev så glad!!!

      Oh tackar! :D

      Radera
    2. Hoppas du också deltog ;D

      Radera
    3. Åhh, det lät som en bra dröm! Om den bara var sann oxå >< x)

      Deltar :D Varför inte liksom x)

      Radera
    4. Ja :(
      Wiii, eller hur! :D

      Radera