lördag 18 maj 2013

Första dagen på jobbet, SOLBRÄND!



Oh hej o hå. Idag har jag varit ute på gokartbanan och jobbat för första gång i år. Syns det kanske?? Syns bäst på första bilden men på andra så ser ni ju hur fina bh-linjer man fått och även linnet mitt emellan dom. SUCK. I morgon får det bli tublinne och hoppas dom försvinner vilket dom säkert inte gör. Det va iaf gött o börja jobba igen men jag har så otroligt ont i höger underarm. Kan knappt skriva med den på tangentbordet på datorn. Har ju dragit i så många snören idag (sitter på kartarna och fungerar precis som en gräsklippare fast man drar igång en gokart istället) och jag är absolut inte van. Uhh får se hur det går i morgon. Nu gör det pissont iaf men kanske blir bättre.
Trött och sleten, trodde på lite melodifestivalen-chill-skype-kväll med magnus men nej han drog ut o festa han. Hopp är blev man ensam då, funderar på o ringa till syster.


Hare!

6 kommentarer:

  1. Bravo, Ellinor, bravo ._. Kändes inte som att det där var så skönt! x)
    Lät inte heller trevligt med armen >< Men får hoppas på att det snabbt går över samt att du snart blir van :)
    Men kan ana att det i alla fall var skönt att komma ut och jobba lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah sägert! x) Ne men det känns inte så mycket faktiskt som det kan göra ibland då man knappt kan peta där man bränt sig :)
      Jodå gör skönt! :)

      Radera
  2. Jag har dyngont i armen efter att ha spelat airhockey i typ två minuter på Liseberg. Kan bara tänka mig hur jäkla ont du måst ha i armen TT_TT

    SvaraRadera
  3. Men nu har jag tandköttsvärk istället istället så nu lever jag på tandkrämsdiet ._.

    SvaraRadera