måndag 20 maj 2013

Gröna fingrar...nej. Blåa fingrar...ja.


Ja mitt finger är fortfarande blått sen i lördags men vad gör det om hundra år! Det ser bättre ut nu än vad det gjorde igår iaf. Vet inte ens om ni ser det men jag gör :) Ni får vinkla skärmen lite bakåt så syns de ;)
Va hos tandläkaren idag också och bedövades lite...bedövningen gick upp i ögonlocket...haha sådär lagom kul.

OCH så är jag avundsjuk på johanna för hon la upp en bild på sig själv på facebook ståendes på ett vindkraftverk!! Fasen va cooolt!

7 kommentarer:

  1. Hahah, lite avis här hör jag xD
    det var faktiskt jätte häftigt, kan tänka mig hur fint det måste vara där vid klart och soligt väder - synd att man inte hade sådan tur ><

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag är!!! >< Jag skulle väl typ dö av höjdskräck men va fasen där uppe är det ju inte alla som är :O SÅ GRYMT! Jag vill vill vill! :D fasen va grymt!

      Radera
    2. Faktiskt så tror jag inte att du skulle varit så höjdrädd, för eftersom det är vatten/sjön nedanför så är det ganska svårt att avgöra hur högt upp man faktiskt är x)
      Men det var en upplevelse minst sagt :)

      Radera
  2. PÅ ett vindkraftverk?? O_O Seriously!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa!! OO Så coolt...liksom once-in-a-life-time-grej det där ju! OO DAMN!

      Radera
    2. haha, more like never-in-my-lifetime-grej :P Den möjligheten får nog inte många :P Jag skulle förövrigt få svindel och ramla ner ändå ._.

      Radera
    3. Hahah du jag säger de samma jag skulle typ dö på vägen upp xD men riktigt nice ändå!

      Radera