tisdag 18 juni 2013

Allt är över, jag lever och mitt nästa liv tar sin början!

Hej!! Jag lever! Typ. Jag har verkligen varit jättesjuk och är fortfarande men idag såg jag ljuset. Inte "de" ljuset utan att det ser ut som att de vänder. Jag börja gå mot den friska sidan! O herre gud. Jag orkar till och med sitta vid datorn!!
Jag tror att jag blev så här sjuk på grund av mi student. Det spöregnade, jag minns att jag råkade gå i en 1 dm djup vattenpöl som var 3 meter lång och åkte flak i en timme i en väldigt kort klänning då det inte var varmt.
Jag har bett till gud och lovat honom att jag ska ge mina barn en viselpipa på deras student så dom slipper skrika rösten av sig och att jag ska sätta på dom termos och vinterjackor om det inte är bra väder. Det här var verkligen inget att leka med. Har inte varit så här sjuk på länge. Jag fick till och med gå ifrån min student....FATTAR NI VAD HEMSKT! Jag hade känningar. Jag var så otroligt trött, svettades och frös och kände inte för o festa och ville bara sova. Då är nått fel. Jag sålde min biljett och drog hem. Jag fick en otrolig feber, fick halsont som inte går att beskriva sömnlösa nätter med tårar av att jag hade så ont. Jag fick ögon-inflammation och jag anade öron-inflammation i ena örat och gick ner 4 kilo på 4 dagar. Helt sjukt.
Bra start på livet, kunde inte jobba, kunde inte tacka alla som jag ville och kunde inte umgås med min pojkvän dom sista dagarna. Jag släpade mig till ica för att hitta på nått med honom men det va det dummaste man kunde göra. Jag åkte också till stationen för att vinka av honom vilket va jobbigt för att jag var sjuk. Tog mig en halvtimme hem på cykel. Och så grät jag till mig huvudvärk på perrongen då han lämnade mig.
 
MEN Jag vill verkligen tacka alla. Tacka alla för alla fina presenter, för att ni tagit hand om mig. Tack Magnus för att du kunde köra mig på balen runt om överallt (tack frans för lånet av bilen) när ingen annan kunde, du räddade verkligen min bal. Tack Linda för att du fotat, för att du ställt upp på att ta hand om en väldigt stor del av min student, den blev väldigt lyckad även om vädret sa upp sig och trots att jag fick smörgåstårta och inte hann och smaka på min efterlängtade fruktsallad förns dagen efter.

TACK!

Fick en sådant himla fint paket i brevlådan idag. Det var från Linda, massa fina krya på dig hälsningar! Fick lite medicin och fina värmande kort, små gosedjur, godis, nöttter och nutella.
Har tagit både tabletterna som var för inflammation och även suttit och sugit på tabletterna mot "Host och hals". Och nu för tillfället gör det inte ens ont när jag sväljer längre. Oh jag är så lycklig! Tack hjärtat! Fick mig verkligen en friskhetskick av detta!




















































Nu väntar jag bara på att bli frisk så jag kan börja jobba, få in pengar och börja packa mina saker igen! Be Positive, Stay Positive!

Bilder och små berättelser om bal och student i övrigt lite senare, måste bara komma igång lite och bli lite friskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar