måndag 3 juni 2013

Ledig hela veckan!

Hej å hå! Sista "riktiga" skoldagen för mig i dag då. Ledig resten av veckan....vad ska man hitta på? Hm....Kanske leka med min ny vän som jag köpte idag ^^ HIHI en ny blixt i familjen! Wii! Ne men vi får väl se, nått får jag väl göra. Har ju saker kvar att packa och måste städa rummet. Och tänka på balen som kommer här näst! På måndag!

MEN idag fick jag min dator ominstallerad och nu sitter man här blöt i ögat, inget Photoshop, inget bridge, inget illustrator, inget skype OCH WINDOWS 8!! OMG jag dör på riktigt tror jag. Fan va jobbigt. Men pappa har en skiva någonstans med windows 7 men jag tycker inte han lyckades så bra med att hitta den tyvärr :(( Han vet inte vart den är, den låg inte i sitt fodral. MÖG.

Idag hittade jag försten en liten väska som jag ska ha på balen, YES. Så nu har jag bara det där hårsmycket kvar som jag skulle köpa på glitter idag men som var slut! >< Men tänkte ev ta mig en tripp till Karlstad i morgon ändå. Dra till Bergvik och kolla på glitter där istället medans man ändå fortfarande åker på gymnasiekortet helt gratis. Borde även måla färdigt min tavla som jag har i skolan så att jag inte får med mig den hem nästan klar utan helt klar. Det är ju inte mycket kvar men samtidigt känns det lite väl o sitta i skolan en dag som man är lediga....hmm får tänka på saken.

4 kommentarer:

  1. ahahaha, jag har en ofärdig tavla också som ligger och skräpar sen gymnasietiden XD

    SvaraRadera
  2. grymt irriterande att de blåste datorn innan du fick den :( knappast konstigt, men ändå jobbigt :( men du kan ju ladda ner programen du saknar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bara jobbigt o behöva fixa allt som det va förut istället för att låtit de va som de va förut :( MENMEN :)

      Radera