söndag 26 januari 2014

I'm back!

Hej! Det var ett tag sen! Pratade med min pappa i telefonen i förgår och han tyckte att jag skulle blogga igen så mja...det kan väl va på tiden att göra det för att uppdatera omgivningen lite :)


Update:
Jag sommarjobbade efter studenten på gokartbanan och flyttade sedan ner till Lund. Där hamnade jag i en trea.


























Sen va jag arbetslös i tre månader och sen så dök en timanställning på Lidl (som skulle nyöppnas) upp...





























och sen dök ytterligare ett jobb upp på KappAhl som timanställd.

























Tog ledigt under julen och åkte hem till Kristinehamn för att träffa familjen.


























Firade nyår i Ängelholm.


























Åkte till Tyskland i tre dagar. Vi följde med magnus föräldrar och på vägen ner till Hannover så åkte vi förbi Bispingen för ett litet race!

























Yes! Detta och lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar