onsdag 13 februari 2013

Mår bättre!

Yay, nu känner jag mig starkare och vet att jag kommer klara morgondagen! :) Nån huvudvärk men knappt. Ingen täppt nos och lite småhosta som man kan leva med.
Har nyss duschat och bytt sängkläder så livet ska kännas ytterligare lite fräschare. Nice. Har börjat städat lite också med tanke på att mitt rum såg hemskt ut. Men svårt som vanligt o veta vart man ska göra sig av med allt.

På söndag tänkte jag ta mig ut till banan för att hälsa på den lite men även för att fota grabbarna som skulle spela. Hoppas att dom blir fler än vad det verkar som att dom blir nu. Är jättesugen på att gå på lite loppis också men jag har fan inga pengar så vet inte om det är så smart. MEN är som sagt jättesugen och har även kollat om det finns loppis i Lund för har inte sett ett enda och det visade sig finnas iaf 3 stycken som jag ska undersöka nån gång! Ett var till och med i Linero där Magnusen bor ju!

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat säkert 20 st här där jag bor :) Gäller bara å leta lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mja dom kan ju ligga på lite lustiga ställen :P

      Radera