onsdag 20 juli 2011

finbesök!


Yesyes nu har Magnusen varit här, från fredag till onsdag =] Han åkte hem idag, jätte hemskt o vinka av honom menmen =(
Hoppas han inte tyckte det var allt för hemskt o vara här, han överlevde ju iaf. Kändes som om han ville ha mer o göra men måste se till o vara lite mer "ha-koll-på-läget-tjejen" nästa gång vi ses. Jag lovar!
Men lite har vi ju att hittat på ändå, som ni ser på bilden så testade älsklingen min kart o den jäkeln slog mig med 0.45 sekunder när vi jämförde våra första pass :O haha x) men inte förvånad ett dugg eftersom att han är grym på att köra. Dock tog mina däck slut så japp får vänta två veckor på att få nya ;) men gör mig inget för att jag kommer ha fullt upp med karting on tour nu i två veckor som jag ser väldigt mycket fram emot :)
Magnus hjälpte mig o sätta upp lite lappar här o var, tack för hjäpen! :) Dock fick jag åka runt och byta ut dom idag eftersom att det va lite nummer som skulle ändras och även lite datum men det gick så bra så :)
Efter att jag varit på stationen idag va jag också till Nkp och pratade lite annonser så att vi nu ska få in lite reklam i nkp :) och på tala om Nkp så fick jag med en bild där i måndag :) kul!(y) 

Saknar dig Magnusen!<3


Btw misse! pappa vill prata med dig om massa olika papper vi fått i brevlådan!

4 kommentarer: