fredag 19 augusti 2011

saknaden är stor

Japp då har man vinkat hejdå till magnusen :( så sjukt hemskt, vill vara kvar. Fick höra att han inte skulle tävla i helgen också och det känns ju mindre bra.....känns lite som mitt fel att hans rygg har pajjat. Hmmm...
Lite tråkigt också att det nog kommer att ta lång tid innan jag får se honom så, önska så mycket att vi kunde ses vid min födelsedag menmen ser rätt mörkt ut på den fronten tyvärr =( Usch nu längtar jag inte ditt för det kommer bara o krascha och hela dagen kommer vara helt förstörd. Jag vette fan vart jag ska ta vägen asså. Vill ju till magnus men grejen är ju att jag har tävling dagen efter...


Men jag har haft det underbart hos honom under den tiden jag har varit där, sjukt härliga promenader men underbart snack, det gillades skarpt och gör gärna om det :)  Go mat (den vi gjorde själva) men nästa gång får vi endast äta ute en gång! och då inte Bk eller liknande! x] Mys, kortspel, bilturer, klättring, köpenhamn, ystad, cykling, promenixer och massa nya  härliga minnen!<3
Under lovet har vi ju setts typ tre gånger så jao det är ju bra med tanke på att det är långt och dyrt (speciellt för honom). Längtar så tills jag får träffa honom igen!<3 püss på daj!


Nu har man iaf rullat hem till kajsa, 7 timmar tåg ifrån lund va rätt drygt måste jag säga. Ingen social vid mobilen direkt så man fick sitta o glo ut på solen som var jätte vänlig eftersom att den gick och titta på utan att bli blind (y) Fick prata lite med älsklingen innan han skulle sova också vilket va nice, tyvärr hörde han mig inte sen när jag gick på nästa tåg men aja fick prata en stund iaf och det är ju alltid något :)
 Hehe lite taskigt o komma så sent till kajsa  meeen dom var vakna iaf ^^' Idag blev det fotografering ( http://dayviews.com/FotoKajsa/494999737/ ) och krig i spöregnet....kallt! :O (kommer kanske på yt) Nää nu blir det guitarhero med Kajen, höres! Chao!

2 kommentarer: