tisdag 9 augusti 2011

städning, möte, redovisning och annat vuxenjobb

heej!
Dagarna blev inte riktigt som planerat menmen. Igår var jag i af på möte och jo det gick väl bra. Dom tyckte Jessica varit såååå duktig med artikeln i tidningen, försökte säga att det va jag men det va ingen som lyssnade. Aja sometimes life sucks. Jag blev vald som tillfällig sekreterare så hade o göra iaf. Dom kom också på varför jag kör så långsamt....för att jag är vänsterhänt. Det började med att vi prata om barnen vad dom gör när dom tappar fokus och vänsterhänta trycker tydligen på vänster pedal som då är broms och högerhänta trycker på höger som är gas. Så råkade då Andreas se att jag satt o skrev med vänster hand och sa då det "jaha då vet vi varför ellinor kör så sakta". Heheh och alla började såklart att skratta men fick ett litet medlidande av fredrik som sa "du får kasta den här i huvudet på honom om du vill" och räckte fram en penna till mig.
Sen blev jag vald till ungdoms-ansvarig och ja...det kändes väl som en bra post...har ju typ hand då om karting on tour osv vilket jag nu haft så blir väl inte en så stor förändring i mitt jobb direkt.


Idag har jag jobbat hos mormor för dom har bytt alla fönster och dörrar...fy fasen va plastigt allt är nu. Trodde jag skulle bryta sönder alla handtag men nej jag klarade mig utan sådana failar. Sen ska jag nog iväg till Carina igen för att vi måste skicka in en redovisning om hur dessa karting on tour veckor gått. Hoppas det går snabbt för måste hem och packa för i morgon bitti åker jag till älsklingen. Saknar honom<3

2 kommentarer:

  1. haha, jag tycker det låter mer safe att va vänsterhänt isåfall. Kommer du ihåg den där flickan som tog fel och brakade rakt in i.. var det en vägg eller en fyrhjuling eller nåt? ^^ förresten så är du ju fokuserad, så du behöver inte oroa dig för det, du åker inte alls långsamt ^^ eller så får du mecka med karten och byta plats på pedalerna ;D Nog ingen som märker XD

    SvaraRadera
  2. hehe ^^ ojoj har hänt så många olyckor så vet inte vem av dom du menar =)
    Haha xD (y)

    SvaraRadera