onsdag 31 augusti 2011

Sjuk

Usch pappa har smittat mig. Det började igår morse med att jag vaknade väldigt tidigt och hade sjukt ont i halsen. Senare blev det bättre med halsen men jag kände hur det tryckte på mer och mer på näsan och senare fram mot eftermiddagen va jag tvungen att gå o lägga mig.
Nu har man vaknat (svårt o sova) och näsan är helt täppt och huvudet bankar(n) inte kul! Börjar kl. 13.00 idag men vet fortfarande inte hur jag ska göra för mår piss men vill inte missa massa heller :( och inte så där jätte smidigt och smitta ner alla andra. En lektion och det är matte. Hm...blir nog hem och vila och får verkligen hoppas att jag blir bättre!! :( Inge kul de här men samtidigt har jag inte varit sjuk på länge så det var väll kanske dags och man får väl hoppas att efter det här så håller jag mig frisk lika länge som innan. 



BaiBai!

Btw va med i tidningen i måndags: 
http://www.fotoellinorvanl.blogspot.com/ -getingen



3 kommentarer:

  1. dumma pappa :( jag är också smittad, men bara ont i halsen, men jag tror att det brjar släppa redan. Hoppas det inte blir mer än såhär, det vore nice :) Vi har en lägenhet btw, utanför sthlm :) flyttar den 17e september :)

    SvaraRadera
  2. usch ja :(
    jaha shit va gött! storlek?

    SvaraRadera
  3. hey, gumman, kolla vad jag hittade :)
    http://www.diyphotography.net/diy_create_your_own_bokeh

    SvaraRadera