torsdag 1 september 2011

September!

Yes vilken hemsk kväll jag hade igår, trodde jag skulle avlida, huvudet small nästan av och näsan smälte nästan bort och allt va bara möög. Vill inte vara sjuk! Sov jätte tidigt vilket gjorde att jag sen inte kunde sova på natten (n) så fick blir lite nerladdning av filmer(y) Pratade med magnus också vilket alltid är lika nice och på tala om att snacka med honom så ringde han för typ en kvart sen och yes svarade i min nya fååån! haha fattade inte hur jag skulle svara först för jag tryckte på en knapp men det visade sig att man skulle dra den åt sidan x) (y) kulkul!
Varit väldigt fint väder idag (ända tills nu) har varit sol och har suttit och snörrvlat på altanen hela morgonen. Go frukost även om det var lite si och så med smaken men aja den såg god ut iaf och jag vet att den vanligtvis är det också. Sen blev det mys med Missan i solen, lite lek med kameran och mobilen och däremellan lite vila. Hasse ringde pappa i morse också (pappa också hemma och är sjuk), han vill dra ut o åka lite i helgen ute på banan så det hoppas jag verkligen att jag hinner bli frisk till menmen får väl inte hoppas på för mycket "/ *hoppashoppashoppas*

Satt på altanen och så kom det ett plan som flög väldigt lågt, fett cool! zoom-objektiv(y) motljus(n) mf (n/y)
tryck på bilderna för att få dom större



BTW
29 dagar kvar tills jag drar till magnusen, woohoo!!

3 kommentarer:

  1. haha, mina smaklökar är helt cp också! mina tomater smakar hallon! skitäckligt! DX

    SvaraRadera
  2. min flygnördskille tror att du såg det här planet ;) http://sv.wikipedia.org/wiki/Saab_32_Lansen

    SvaraRadera
  3. Hehe det lät INTE nice hörredu :S

    yes så han fick se bilderna, lite av den hela poängen B) haha

    SvaraRadera