fredag 2 september 2011

TRÅK

Super tråkig dag! :(
Igår va jag jätte sällskapssjuk och idag har jag känt mig rätt ensam. Suttit med reklamen under förmiddagen, blev klar rätt tidigt (y)
Vill att det ska bli den 30:de!
Jeanette gjorde nyss ett inlägg om att hon kollar/kollat på remember me och den hade man ju minnena delade med magnus eftersom att det var vi två som kollade på den. Helt plötsligt får han en tår på sin arm men ingen större reaktion på det men sen när andra kom så va han tvungen o kolla vad det va som på gick och då kunde jag inte hålla mig och började böla ännu mer! Känslig? japp, hehe ^^'
Nje på tala om att vara känslig så blir det lite skräck nu hade jag tänkt mig för att göra något av denna ensamma kväll. Går nått på tv som jag tänkte se men duger inte den så har jag tankat ner ett tiotal filmer nyss så ingen brist på det. Lite ensamt dock men ajaaaa, that's life. Får krama kudden och sätta på mig ett par vantar som kan värma mina iskalla fingrar. (Eller så kan pappa sätta på värmen? Dags nu tycker jag när temperaturen når 17 grader)

I morgon blir det ut med reklamen, hoppas jag överlever och sen någon gång under dagen blir det till o dra till Carina för att planera måndagens gokartträff på Torpåsen. Ska kolla vad vi ska snacka om och informera om och även vad vi ska hitta på med dom. Blir väl lite små aktiviteter med barnen. Hoppas också vädret håller under iaf de närmsta tre dagarna.

Måndag blir det skola, en sak som är klar även om jag hostar ihjäl mig för det är såååå tråkigt här hemma.


Såg just en snabbmats reklam...hamburgaren "McBengt" kanske man skulle testa? haha lol! x)
Baibai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar