tisdag 20 december 2011

Tisdag idag :D

Wii!
Idag är det tisdag vilket innebär att godis förbudet är slutfört och avklarat 8D Stor godispåse ikväll?(a) Har faktiskt klara mig riktigt bra och inte fuskat så som pappa som käkade mjukglass på hotellet. Men jag bakade till och med pepparkakor utan o smaka på degen eller nått :) Känns super ändå, även om man fått kommentarerna "Du e ju knäpp". Men jag bestämde mig och fixade det :)'




OCH inte nog med det så kommer världens finaste kille till Kristinehamn idag! :D<3 Oh vad jag längtar efter honom ska bli så otroligt o få träffa honom igen :'D<3 *Kraaam*

Magnus Persson in my heart!<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh måste tacka jossa för att hon var en sådan stöttande person i söndagskväll, tack Josefin!<3

Ska även berätta att jag tog modet till att sätta mig på en hästrygg igen. Dock så blev jag biten i låret precis innan jag skulle sitta upp och de va mindre kul. Svårt o sova inatt för visste inte hur man skulle ligga för att de inte skulle kännas så =/ Svullet och ett smeck till märke men aja mycket bättre idag iaf om jag bara ser upp så jag inte sätter mig för hårt på någon hård stol!

1 kommentar:

  1. Du är ju superdupersmal nu! Nu får du inte bli mindre :)

    SvaraRadera