söndag 18 december 2011

Ibland blir allt som oboy när den e i micron för länge...kokar över!!

Fy fan vad trött jag blir! Vill inte ha det så här fattar du inte de! Blir så galen på dig och du frågar varför jag gör som jag gör men va fan tror du!? Det du gjorde nyss? vad tjänade det till? Tror du saker blir bättre!? Framsteg. Jag gör fan visste framsteg i mitt liv och jag har väl mycket annat att tänka på och...AHHH vill inte ha mer hjälp av dig, får jag de får jag bara ut för det sen och allt skiter sig!
Sur på dig? JA! Tror du jag glömmer allt du gjort eller? NEJ! OCH JA de e barnsligt att inte lägga saker bakom sig men det går ju fan inte när det ploppar upp ny saker hela tiden!!

BIL-FÖRBUD VA FAN BLIR DE!?!?!

Blir så jävla less!

OCH ge fan i o planerat mitt liv utan att jag vet de!

Dags o avreagera sig på dammsugaren och all tvätt? JA!

1 kommentar: