torsdag 1 november 2012

Paket paket på golvet där, säg vad som inuti är!

Igår va jag till Emporia :) Så här ser den byggnaden ut!

 Det blev köp av lite julklappar vilket alltid är bra men också skönt om man börjar med det i tid. Gick först av i Malmö och gick shopping gatan bort till Triangeln och från triangeln åkte jag tåg till hyllie (Emporia). I Malmö hittade jag faktiskt också en söt lite grej till Magnus som jag tänkt och ge honom nu när jag var här när jag får ett bra tillfälle och det fick jag igår :) Eftersom att vi inte sågs när jag fyllde år så hade ju Magnus paket till mig som jag fick igår kväll.

Här har vi den lilla söta glasnallen som Magnus fick av mig, kanske inte så manligt men gulligt och den ges med kärlek, han gillar verkligen glas också :)


Ja den fick platsen i Magnus pris-skåp som jag en dag drömmer om att göra om ^^ Haha ne men jag vill ha en hylla i bara glas och lysa upp dom ännu mer. Nu lyser det ju typ upp bara den översta  hyllan så dom andra blir lite mörka. Men nån gång, nån gång :) Nallen satte sig bra en hylla nedanför denna där han har priser som ser ut som denna med en glasvägg så dom matchar med varandra.
Jag fick en ram som jag kan ha som en avlång eller ha tre stycken foton i + en lampa som man fäster på ramens ovankant som ger ett jättefint ljus! :)
Fick också en blus eller vad man nu ville kalla det, så härligt o fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar