söndag 25 november 2012

Smakprov på både bild och melodi!


Ja idag har jag väl inte gjort sådär jättemycket som jag tänkte. Har iaf skrivet alla protokoll hit och dit så du är dom skickade och klara. Har kratatt löv med pappa och va även till skogen med Missan och hämtade lite granris för att täcka blommorna. Har fotat en del idag också, resultat hittar ni HÄR, hade ju en liten uppgift tillsammans med nicko som skulle vara klar idag och jojomeänsan den blev klar! :) Men jag har också suttit och spelat lite piano idag (videon ovan), rätt skönt och bara sitta still och bara go with the...fingers. Haha det påminner mig om när jag en dag satt i skolan och skrev på datorn och så kollade Hanna konstig på mig och började skratta och sa nått i still med typ "Spelar du piano eller?" eller typ "Det ser ut som om du sitter och spelar piano" xD Haha och där hade jag då suttit och halvt gungat eller hur man nu säger det...så som man typ gör automatiskt när man spelar.
Men just nu sitter jag iaf och tömmer mina minneskort (förutom att blogga) för att i morgon är det dags för "Modell för en dag". Mitt och Hannas företag hade ju en tävling och i morgon kommer den vinnande personen till studion tillsammans med tre plagg som vi ska försöka göra vårat bästa med :) Lovely!


(lyckas du inte sätta på videon så tryck på mellanslag)

2 kommentarer:

  1. Jävlar! Visste inte du var så bra! :O Lär mig den på gitarr så spelar du piano och jag gitarr oså sjunger vi!
    Eller... kanske inte det sista men!

    SvaraRadera