fredag 30 november 2012

Chilldag, snart blir det till o strosa runt i Malmö!

Glömde berätta att man kan få mardrömmar av American pie. Jag kollade American Pie - the naked mile härom dagen och fick då en mardröm natten därefter, drömde att jag var otrogen med en dvärg...inte ok! Nej usch!

Jag har min Magnus!

Igår kom jag ju hit hem till Magnus och det blev lite mat och kolla film och tv. Alltså bara ta det lugnt för det mesta. Idag har jag varit till stan och köpt silikon formar som jag tänkt och smälta ner choklad i sen till jul! :D wii det va rolika bokstäver så då kan man skriva lite söta små ord eller nått. Jag var även till skånetrafikens center för att fixa min checkar. Har ju fått två stycke på totalt 200 kr vilket är riktigt nice så dom såg jag till att dom hamnade på mitt jojo-kort istället för en papperscheck! (Y) Och så var jag till min praktik och berättade att jag va tvungen o va där en vecka mindre tyvärr bara för att jag måste på en enda liten dret-mässa (n) menmen det gick som tur va bra!
Har nyss diskat och bäddat sängen och gjort klart det sista på samhällsekonomin som ska lämnas in idag vilket känns super. Nu väntar man på att Magnus ska komma hem bara så vi kan dra i väg till Malmö! :)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar