fredag 23 november 2012

1 par skor + 1 par skor = 2 par skor!

Ja en ensam dag i skolan, slitit som ett djur eftersom att det vara bara jag där av företagsledningen. Fan va mycket det va o göra! Blä och inget blev färdigt!
Mormor kunde inte sova igår kväll och smsade mig vid 12 på kvällen/natten och vi bestämde då att vi skulle ses i Karlstad vid lunch. Oh så då fick jag mig mina efterlängtade skor av henne, eller hon köpte dom men jag får dom i julklapp och så fick jag ett par skor av pappa också, fasen vad glad jag är även dom skorna! Det va blev kebabtallrik på det också som lunch och så gick vi sedan mest runt och strosade runt. Har typ blivit jätte inne i bak. Så jag har kollat massa formar och bakböcker och allt möjligt! *hjärta*

I morgon ska jag bli hämtad 06.30 så här blir det ingen sovmorgon inte! Ska ner till Skövde på möte och prisutdelning, ser såååå fram emot det....not. Men iaf så hoppas jag att jag inte kommer hem föer sent, kommer va fett trött! Jag måste plugga massa i helgen också men ska väl städas och fotas också. Sista dagen i morgon att göra "Barnhemmets-uppgiften"! Har ju idéer ju! Men vi får väl se vad det blir av det hela i morgon och på Söndag, ska försöka göra så mycket som möjligt iaf!...Och så ska det fortsätta målas också!

Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar