fredag 16 november 2012

Sökandet efter den rätta har börjat!

Yes! Idag va jag och hanna iväg o provade lite klänningar! Det var som en enorm walk-in closet! detta är bara en liten del! Hittade en grön som hamnade ganska varm om hjärtat men samtidigt så blir man fundersam, är jag för snabb nu? kommer jag verkligen kunna hitta en bra bh till denna? Sitter den verkligen 100? passar denna färgen mig? Ser jag verkligen bra ut ifrån alla håll? Även bakifrån?
GAH det är verkligen svårt men det slutade med att jag la undan den tills på onsdag så jag får fundera lite till. Puh inte lätt!

6 kommentarer:

  1. Men gud jag skulle aldrig kunna pröva någon balklänning >< So I wish you all luck I can! x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nje det är dretsvårt! D: Hahah det kan verkligen behövas<3

      Radera
    2. Kan tänka mig, tur att jag slapp ;)
      Men var glad att du börjar i god tid i alla fall ^^
      Vet att alla tjejer i min gamla klass fick panik när det var en månad kvar och hälften hade inte ens börjat tänka på klänningen, haha xD

      Radera
    3. Haha och jag har panik redan nu eftersom att det redan är jättemånga som redan hittat! OO

      Radera
    4. Aww ><
      Gör som jag gjorde, sparade tid och pengar - sket i det : D
      x) Nej, men visste att jag inte skulle ha kul där så var ingen idé för mig att ens lägga ner pengarna eller tiden på det ^^''

      Radera
    5. Nee jag vet, jag ville heller inte från början men så tjatade mina kompisar på mig så det blev typ ett ja, men oh jag vet inte ._. känns krångligt. Dessutom är ju våran klass som den är men man vill väl samtidigt visa sig social eftersom att alla andra går på det ._.

      Radera