måndag 5 november 2012

Hemma igen

Japp, jag kom hem i lördags. Det var inga problem med tåget på väg hem. Mamma kom och hämtade mig i Karlstad och skjutsade sedan hem mig. Hon hade med sig studion också som jag beställde men ill min icke så stora förvåning så va den inte komplett. Det ska lixom alltid va något när man beställer saker. Det va också typ det viktigaste som saknades också nämligen paraplyerna. Suck. 
Men jag kom iaf hem och packade upp allt och det va verkligen jobbigt o lämna Magnus. Usch :( SIsta dagen jag va där så låg magnus i sängen och jag gick också dit och la huvudet på hans bröst och så sa han "Jag vill verkligen inte att du ska åka hem, jag kommer sakna dig så himla mycket" och det slog till i mig och tårarna bara kom. Usch det var så hemska o veta att man dagen efter det skulle åka hem. Vi har det verkligen som bäst när vi är i närheten av varandra och inte 400 km bort. Även om han va i skolan under dagen så var det ändå härligt o få va och leva med honom på ett normalt sätt till skillnad från slängpussar på skype och bara kunna prata i telefonen. Men jag längtar verkligen tills han sen kommer hem från USA efter jul för då kommer jag finnas där när han kommer hem och så kommer jag va där i 5 veckor. Underbart! Ska även dit innan han åker också, i december nån gång men det kommer bara bli under en helg tyvärr eftersom att jag då har praktik i Kr-hamn. 
Saknar dig *Hjärta*

Jupp i dag var det dags för skola igen. Blä. Men ska till stan sen på lunchen och klaga över mina paraplyer som inte kom med i paketet. Kanske bli mat där också när man ändå håller på för det va ingen vidare mat i skolan såg jag. Hm jag har jätte konstig lust och handla kläder också men NEJ nu ska jag försöka vara lite snål. Jag har faktiskt kläder så jag överlever och kan att vänta två månader tills det är jul då jag alltid brukar få nytt. Jag längtar faktiskt till jul av någon konstig anledning, brukar inte göra det längre och vill oftast att den bara ska passera. Men ne jag ser nästan fram emot den och allt julpynt och mys och klappar och mysbelysning och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar