onsdag 28 november 2012

Nätterna är snart räddade!

Japp blev inte mycket sömn inatt, va bara ledsen. Men nu fokuserar jag bara på att packa i ordning lite saker, hoppas tågen får som de gör eftersom att tågtrafiken varit avstängd mellan Göteborg och Karlstad för att ett tåg spårade ur. Men förhoppningsvis så är det väl fixat, annars blir det buss (n)
Dagen har varit helt ok, har jobbat med bilderna idag igen och idag blev dom äntligen klara! Så nu är det bara på hoppas på det bästa. Kan heller inte sluta knarka Psy...omg jag har fastnat i deras video av någon konstig anledning *hjärta* Dansen är ju så härligt, tänk om man va så här smart!



Tvätt hänger på tork och jag funderar mer på vad jag ska ha med mig. Vill ha med mig mer, tog lilla väskan så vill passa på o ta med typ alla julklappar så man slipper allt sen efter jul när jag åker dit för då ska det med mycket. Har ju massa överraskningar på gång!

Nej nu ska jag ta o fortsätta fundera och packa och duscha, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar