tisdag 27 november 2012

Bra bilder, bristande förhållanden och en snaaaart packad väska!

Sitter och kollar igenom gårdagens bilder från fotograferingen i studion, en del ska fixas till lite och sen är det klar och är färdigt för försäljning och det får vi väl se hur det går! :) Det gick faktiskt bra och jag tyckte det blev en del bra bilder vilket kändes riktigt bra! Hade ju varit jätte hemsk och behöva berätta för sin kund "nej tyvärr bilderna sög". Men nu behöver jag inte göra det som tur va! :)

Igår kväll blev man väckt precis när man hade somnat, osis, och natten innan det blev man väckt kl 3 på natten, ja ännu mer osis. Damn får man sova inatt tro? Hoppas på det. Jag brukar inte vakna av sms men jo tydligen dessa gånger och det värsta var att jag haft jätte svårt o somna efter smsen. Men nu ska jag bara sova två nätter här och sen drar jag till Magnus o sover där. Oh vad jag längtar! Har redan börjat packat ihop lite kläder som ska med och det ska bli skönt o få dra igen dragkedjan och dra.
Under denna helg som varit har 4 stycken gjort slut med sina pojkvänner/flickvänner, på bara på två dagar, 4 st. Usch det låter så hemskt och man vill bara krama åt Magnus lite extra :( Men det kan man inte förens på torsdag :( Iiii vad jag längtar!

I morgon blir det skola och sen hem och plugga så man förhoppningsvis får sin samhällsekonomi klar snart! Sen blir det ingen mer samhäll på ett litet tag och kan då glömma den lite, mutcho nice! Ska städas upp lite också innan jag åker och packas klart sen är det bara o åka och fara :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar