lördag 10 november 2012

Blixtarna slår mot ögonen men ändå kallar rampljuset


Jupp jag skaffade mig en "studio" (blixtset) för ett tag sedan, det tog en månad innan jag fick den och när jag väl fick den så saknades det paraplyerna men jag var och hämtade dom nu i veckan så nu är allt komplett. Har inte testat den ordentligt än men det ska jag göra inom kort :) Det kan ju bli så att den är så "fake" att den inte håller den kvalité som jag hoppas att den ska och då åker den tillbaka men vi hoppas på det bästa. Har ju ganska höga krav eftersom att man jobbat med en i skolan och vill ju att den iaf ska ha en likvärdig standard.

Oh jag har kollat på "Trinny och Susannah stylar om Sverige" och oh jag skulle verkligen vilja vara med om nått sånt. Bara kunna våga nått nytt. Tänk och bli helt omstylead i både klädväg och hår och smink. Det vore så otroligt cool och sen att man blir nöjd, känna sig fin och lite cool och sexig precis som dom i de programmet. Det var en tjej som blev jätte snygg, dom hittade verkligen hennes stil. En snygg klänning som man kanske inte använder till vardags men vilken frisyr! och vilken otroligt bra elegant men ganska lätt sminkning! Hon blev jätte fin! Skulle verkligen vilka testa det och jag funderar faktiskt på o gå till någon form av makeup artist och bli sminkad och se lite hur jag skulle se ut i en sminkning som man kan använda till vardags och vad dom tror skulle passa mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar