måndag 3 december 2012

En sjuk Ellinor jobbar på ändå!

Jao under dagarna som jag var hos Magnus har jag varit ganska sjuk. Blev sjuk samma dag som jag åkte typ och och snuvat och snörrvlat hela helgen. Men ändå gett mig fan på att jag skulle ha det bra och hitta på så mycket som möjligt med Magnus och att inte mitt sjuka jag skulle få förstöra allt. Har överlevt men är jätterädd att Magnus nu kommer bli sjukt vilket han borde bli för det blir han verkligen jättelätt. Men jag hoppas i så fall att det går över jättesnabbt!
När jag åkte hem igår så mådde jag verkligen jättedåligt och trodde jag skulle spy flera gånger för jag mådde verkligen så sjukt illa. Jag va samtidigt ganska trött men så fort jag slog ner ögonlocken så blev det bara värre och ville då spy. Jättekonstigt för det är typ det enda jag annars gör när jag åker tåg, sova. Nej men usch det va inte skoj alls.
Sen kom jag hem, hade fått i mig mat och mådde betydligt mycket bättre, gick sen och la mig ganska tidigt för att orka med dagens praktik som gått super.
Cyklade ner till Rosenbergs i morse, svinkallt för övrigt och sen skippade jag lunchen och och slutade en timme tidigare istället, vid 3. Och nu sitter jag här, i ett kallt hus helt ensam och har ingen aning om vart någon är. Sugen på lite mat men ska väl så länge jag väntar på att pappa ska komma hem och börja med maten greja med lite bilder. Fått en beställning på 3 almanackor som ska göras!

Tänkte lägga ut lite bilder på fotobloggen från fotograferingen förra måndagen i studion då "Catch the memories" fotade sin första kund. Har världens största vattenstämpel på dom men det får ni stå ut med tyvärr. (finns skäl till det) HÄR HITTAR NI FOTONA!

2 kommentarer:

  1. Usch, lät inte kul att vara så sjuk! ><
    Och snart blir väl även jag sjuk då det är svinkallt i mitt rum, sitter och fryser när jag har två par sockar, tofflor, mjukisar, tre tröjor och täcket över mig ._. Jag förstår inte vart värmen i detta lilla rum försvinner D:
    Och btw, älskar bilderna! :3 Blir avis på din awesomehet när det gäller att fotografera x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Omg här med! :O Mitt rum e dretkallt! >< Fick dra in extra elementet igen precis som jag gjorde förra vintern, så nu får det ta o bli varmt tycker jag! Måste skaffa mig nya gosiga tofflor för jag har gått igenom mina ^^' Fast ni lär ju ha det mycket kallare än här ändå, brrr! Hoppas inte du blir sjuk! :(<3

      Meeen hahah du gör mig rörd johanna! ^^' tack(a)


      Radera