tisdag 25 december 2012

Mina Klappar!

SKOR!

NOTBOK (Hits 2012) och LJUSLYKTA (2st)

söt liten ROBOT 

TOFFLOR

HÖRLURAR


TOMTE

STEKSPADE och IS/CHOKLAD-FORMAR (tetris & bokstäver)

RECEPT (Praliner), CHOKLADFORMAR och en MUGG (2 st)

HÖGTALARE

MINNESKORT

ÖRHÄNGEN (dammsugare)

PLANKOR (till mat) och DUKAR 
(en fyrkantig  på bilden och en som endast som stjärnan i mitten)

en stor GLASÄNGEL med ljushållare och tre små GLASÄNGLAR

LINNEN (3st)

ÖRHÄNGEN

JEANS (2 par)

FILMER (Moonrise kingdom, alla american pie 8st och Snowwhite and the huntsman)








9 kommentarer:

  1. Och en bamsekram från mig - som du får inbilla dig att du får >< x)
    Saknar dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. KRAAAAAAM :D
      aww saknar dig med!! <3

      Radera
    2. Hoppas du haft en bra jul din lille ensamne stackar! :( Tycker ju synd om dig ju! D: Hade ju massa plats här, synd att det är så långt bara :(

      Radera
    3. Naw, tyck inte synd om mig ><
      Jag hade en produktiv julafton med tvätt tid hela dagen och lite små plock och disk som fixades :3
      Dock ångrar jag lite att jag inte tog gratis resan ner >< Hade varit så kul! Q.Q Men efterklok som man är <3

      Radera
    4. men jo jag tycker visst synd om dig :(
      oh det skulle du verkligen gjort, GRATIS ju johanna! :O Jag har lärt mig att man inte ska tacka nej till sånt som e gratis ;D Hemfärden hade kanske också ordnat sig! :D

      Radera
    5. Så sant så, men men nu får jag leva med mina val ><
      Men planerar ju ändå på att ganska snart ta mig ner :3

      Radera
    6. Åhå! :D Det kommer alltså bli lite mindre än tre år denna gång? :D

      Radera
    7. Otroligt nog : D
      Man kan väl inte alltid vara så seg?! D: x)

      Radera