fredag 7 december 2012

Julen närmar sig!

Jobb idag och när jag kom hem blev det till och måla dörrlister här hemma och när jag va fördig med det va hela jag vit så det fick pappa hjälpa mig o få bort färgen med typ lack, haha ojojoj x)
Snart är det lördag och efter det är det söndag och vill försöka o få mycket gjort i helgen, ska upp med lite fler julsaker, tog upp gardinerna i köket igår men det ska väl upp i vardagsrummet också. Lilla julgranen i mitt rum ska jag nog ta fram också ^^

Är lite sugen på att gå på en liten promenad i snön som kommit till marken dom senast dagarna, känns som att man inte riktigt fått uppleva snön än, känt på den och få kastat den osv. Så om någon känner för en liten promenix så säg till!

9 kommentarer:

  1. Kom hit och promenera med mig Q^Q
    We got even more snow : D

    SvaraRadera
  2. Kom hit och ta en promenad med mig :'D
    Vi har mer snö att leka med :3
    Plus en bonus - du får träffa mig : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah javisst, du betalar va? (a)

      Radera
    2. Om du är snäll (aa)

      Radera
    3. Brukar jag inte va det? :O

      Radera
    4. Men du får vara extra snäll :'D
      Och ta med lussekatter så blir jag glad, och lite glögg : D
      x)

      Radera
    5. No Problemo! ;D
      Vilken av dom ska jag ta med då?, finns fyra o välja på (a) Glögg...CHECK!

      Radera
  3. jag kommer och levererar julklapparna på fredag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha där ser man, hur länge stannar du !?

      Radera