lördag 15 december 2012

Färglad choklad i en helvetes jul

Ja, jag måste säga att våra val av färger på våra jackor är så olika dom kan bli men ändå matchar dom riktigt bra! Höhö, färglada är vi allihopa allihop!


Fråga inte vad jag har för min för jag vet redan att jag ser helt störd ut. T.T

Så då har man sagt hejdå till Linda som kom igår men åkte till mamma idag och i morgon så åker hon tillbaka hem igen. Lite synd att man inte kunde hitta på nått tillsammans menmen sånt är livet. Hon bjöd oss på choklad som var formade som legobitar och legogubbar vilket va ganska charmigt.


Sen blev det en tripp till farmor och där krachade väl julen, eller vad man nu ska säga. Mina släktingar gillar inte varandra så....mamma kommer inte vilja komma om farmor kommer osv osv. En lite repris av ett tidigare år som blev kaotiskt...men vad säger man. Godjul eller? Fml.
Hade en bra idé men det är väl ingen som kommer att tycka den är bra, eller gå med på den rättare sagt för alla är nog ganska hårda med vad dom vill tror jag. Hata är hata och inget annat, då går det liksom inte o le för vissa. Damn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar