söndag 9 december 2012

Sorgsen julklapp, vad är det?

Ja helgen har väl varit full..eller asså jag har haft fullt upp. Har gjort illa handen, grejat i huset, bakat, skrattat, gråtit, fotat, osv osv.
Jag va jättesmidig i fredagskväll då jag halkade på en blus som låg på golvet (ja jag har mina kläder på golvet, har inte du det eller?) och vips så flög jag och tro det eller ej men när jag tappar balensen så viftar man liksom till med armarna och jag slår då armen i taket T.T damn va det gjorde ont i knogarna. Så man fick jättesöta märken och jag känner det än.
Igår grejade jag i huset med att sätta upp gardiner och hela fadderallan och sen åkte jag till mormor på kvällen och jag var verkligen slut i kroppen men framför allt i ryggen då man inte stått som man borde o hållt på o grejat under hela dagen.
Sen ännu senare på kvällen blev jag typ yber depp och så ringde Magnus och försökte muntra upp mig men han lyckades inge vidare med det riktigt. Och jag sa det till honom att jag verkligen försökt o tänka positivt sen jag åkte från honom och att jag skulle satsa på att hålla mig positiv tills han kommer tillbaka hem ifrån USA men fuck no. Nu när jag dippat kommer jag fan aldrig bli riktigt jätteglad förns jag får träffa honom igen. Blä allt va kasst och jag ville bara gräva ner mig. Men sen va det bara o säga godnatt eftersom att han va tvungen o sova och jag kände att det blev lite extra blött i ögat och jag visste inte vad jag skulle ta mig till men så fick jag ett MMS och sen efter det ett sms. "Jag tänkte på vad du sa "jag blir inte jätteglad igen förrän jag ser dig igen" då tänkte jag att jag kunde skicka en bild" och i MMS:et visas världens sötaste kille med ett leende på läpparna. Asså han är för go, jag ler väl till lite men börjar såklart tjuta. Men det kändes okej o göra det, det va liksom så snällt sött och så fint tänkt av honom, och jag svarade på det smset och sedan när jag i slutändan fick ännu en söt mening kände jag att det var okej. Nu skulle jag inte terra honom med fler sms och jag skulle låta honom sova men även mig själv.  Så efter ett litet tag så somnade jag. Han gav mig precis vad jag behövde i slutändan *hjärta*

Idag har jag bakat pepparkakor och gjort julkort men korten blev gör fulla men tyr att pepparkakorna såg goda ut iaf! Kom ganska nyss hem och så blir man så arg på jonte och pappa. Jag fick så mycket skit för att jag inte gör nått och aldrig gör saker färdigt och inte kommer sätta upp gardiner och ingeting och så gjorde jag det i helgen så alla skulle bli nöjda och så sa jag till pappa att nu borde ju jonte bli väldigt nöjd men se till så att han inte drar fram massa annat utan det tar vi kanske nästa helg eller under veckan eller nått. Men så kommer man hem och allt står hullerombuller. Fuck no att jag pallar detta med julen längre. Kartonger hit och dit och allt är under jontes ansvar eller vad? Em och saker står så konstigt och det ser bara sjukt ut. Jag sa ju åt pappa! Morr vad jag är sur. Men jag ska inte lägga mig i längre för det blir alltid så när jag gör fint, nån kommer och mögar till allt och förstör saker. Så nej nu ska jag se till och fixa mitt rum istället som jag tagit i sista hand den senaste tiden och skita i resten där nere.

Så viskade linda i en kommentar på bloggen att hon kommer på fredag och då måste man ju verkligen blir klar med alla klappar också så hon får med sig det hem också...Omg hur ska man hinna OO Jag är sååååå seg med julklappar i år ><

2 kommentarer:

  1. aww, det var ju bara för fiffigt med ett mms ♥

    du kan ju leta i örebro, jag ska inte med och förstöra er julklappsjakt :) (fast jag sover hos mor mellan lö-sön och åker tåg hem till bro från kd på söndag så se till att skicka klapparna med i mammas bil isf!) förresten så är det precis lika jobbigt åt andra hållet. eftersom jag ska till er på fre så måste ju JAG också köpa färdigt alla klappar innan fredag, hej stress x_x

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa!!♥

      jaha okej då får vi bara fredag kväll tillsammans då och kanske en liten frukost tillsammans på lördag då ._. Jag funderade ett tag på att hoppa örebro-trippen för att få va med dig i stället men skulle va bra o komma dit handla lite julklappar ><
      Uschusch det är synd om oss, annars får man ta det som det kommer och byta lite klappar nästa gång vi ses istället/också^^

      Radera