tisdag 18 december 2012

Jobb, plugg, portfolio

Jobb idag och jodå det la bra. Ryggen gör fortfarande ont sedan helgens extrajobb. SDR ringde ju och undrade om jag vill jobba denna helg..okeejdå men dom lurade mig med lön och grejer o va väldigt otrevliga i slutändan på denna helg så nej jag tänker inte sälla upp nå mer. Fick iaf mitt bevis idag på att jag varit anställd där i 5 år och det va ju bra! Alltid bra o kunna visa sen när man söker jobb o sånt så plusplus. Nu sitter jag och kollar tv men jag borde egentligen plugga historia och kanske städa men nje orkar inte riktigt det. Ska även göra iordning en pärm och ha den lite som en portfolio, en väldigt liten pärm. Grejen är att jag trodde att min svarta plastfickor skulle passa men nepp som är för stora! Vem tillverkar plastfickor som är typ 4mm förstora!? Oo Damn men då får jag tänka ut hur jag ska fixa det istället...hm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar