onsdag 5 december 2012

Det snöar men inte tillräckligt för att man ska se fräsch ut

Trodde att det skulle vara massa snö när jag vaknade men nee..det va inte mycket detta inte. Tog istället ett djupt andetag öppnade dörren och sprang ner i 120 km/h igenom 6- till och det är inte välkommet när man e ny vaken och precis kommit upp ur sängen. Men som tur är varar det bara nån sekund om man e riktigt snabb.
Sen möts man av pappa som säger "godmorgon, du ser inte så fräsch ut". Ehm va jah, här har man lockat håret, satt på sig sin fina blus osv, whats the problem? "Ja, du ser trött ut". Mja stämmer, ändå gick jag och la mig halv 10 igår för att jag inte mådde nå vidare. Menmen har drömt massa konstigheter så har väl kanske inte fått den sömn man borde.

Idag ska det jobbas, taggad? Nja sådär har lite jag skulle vilja göra hemma så jag längtar faktiskt tills det blir helg :) Ska städa rummet tänkte jag och försöka med att julpynta lite mer. Även hjälpa pappa här nere med lite pynt. Sen ska jag även till mormor och pyssla lite någon dag har jag bestämt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar