fredag 28 december 2012

Då var det snart nytt år då!

Hola! som jag sa till pappa. Vad fick man för svar "Hahah olla". Spanska pappa...spanska.

Vad har man hittat på idag? Jo åkt runt som en galning, lidl, rosenbers, maxi, systemet, mormor, farmor, stadsarkivet osv. Ujuj menmen nu sitter jag här duschad och halvnaken på en stol och pustar ut och funderar på vad jag ska göra i morgon men också nyår. Skulle va ganska nice o va med johanna då men hon ä ju litte långt bort. Suck :( Typ spendera alla pengar på spel....haha det va tider de! Nje jag sitter la här på cider och hoppas på storbrak. Hanna tyckte vi skulle till New york genom o visa brösten så vi kommer in gratis överallt. Jodå det kan men ju med göra.
Men om någon vill göra nått kul eller ska dra ut o festa och vill ha nån med sig som håller i dom så dom inte ramlar på vägen hem så är jag på!

I morgon ska jag väl fortsätta med rummet som jag vänt upp o ner på! Woohoo möblerade lite sörrenini! Försöker tömma rummet typ...så det blir lite mer plats för studion som jag lekt lite med på sistone. Göttans göttans! Tips på vad jag ska fota!? Bring it!


Hare gött!

7 kommentarer:

  1. Du får ta dig till Gällivare, eftersom jag nu ska dit och ha mys med vänner med middag och gott dricka x)
    Bad min bror köpa mig lite öl och cider (nu i efterhand vet jag inte hur smart det var, han kommer nog ha köpt skit mycket D:) Men sa att han kunde ta en jäger oxå, "Är du säker på det? Med tanke på vad som hände förra gången?" Min bror <3 Bäst av allt var väl alla skratt man hörde i bakgrunden XD
    Men hade ju varit skit kul om vi hade kunnat hitta på något D: Varför ska det vara så långt!? D:
    Men kanske bättre lycka nästa år? (aa)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pfhahah va vad gjorde du?! xD Nu blir jag ju nyfiken på vad jojon lyckades med me hjälp av jägern xD

      Mja det är göööör långt (vilket är väldigt synd) och snart blir det ännu längre! D: Så då får vi mötas på mitten (typ) i lilla kristinehamn! ;D
      Hahah vi får la försöka med det! ;)

      Radera
    2. Haha, jag hade skit kul! Men det var inte jägerns fel att jag spenderade de två sista timmarna på krogen inne på toan, växlade mellan att sova och spy xD jag tror det var alla drinkar som jag fick i mig på krogen, jag kommer ju bara ihåg tre av dem xD

      Blir ju även längre med tanke på alla förseningar nu under julen, igår skulle jag komma fram kl 18.06 - kom fram efter tio ><
      Och ja! Du vill bara längre ifrån mig Q.Q You meanie! X)

      Radera
    3. hahahahahhaha xD duktigt ;)

      Hahah men det är kanske för att ni har massa snö o dretväder, här är det bara regn, snön är typ borta x)
      Nej jag vill inte längre ifrån dig! :'(

      Radera
    4. Jag är så pro :3

      massa snö och mys : D
      men du tänker ju flytta längre ifrån mig Q.Q

      Radera
    5. Bättre än vad vi har iaf även om tågen mögar. Det är nyår och de e regn o blåst, usch :(
      Mja men inte med flit....eller hur man nu uttrycker sig :( xD Nje men jag gör det ju för att komma närmre Magnus inte längre ifrån dig! :(

      Radera
    6. Muhaha! Härligt väder och folk på nyår här : D
      Gott nytt år! : D
      Jag vet, jävlas ju bara med dig x)

      Radera