måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

Har precis bakat den godaste pajen som finns, key lime pie! Mums! Ser fram emot o få åta upp den men också få fota alla fyrverkerier som vi ska skjuta. Ser detta som en ganska vanlig dag annars förutom det, eftersom att det blir en ganska tråkig nyår. Men jag har min cider, jag får den goda steken och hasselbackspotatisen med gele och rödvinsås, jag har min kamera och min american key lime pie!❤

Har heller inte löften...men det var ju typ en vanlig dag så.... jag tar det som att det inte behövs :)

Igår grejade jag hur mycket som helst på vinden bland alla min grejer, jag är jättenöjd med att det faktiskt börjar o ta sig. Kommer bli super när det är klart vilket jag hoppas blir snart, det sliter på ryggen och bära saker men också hålla på i den höjden eftersom att taket är så himla lågt där. Men det blir nog gör bra tror jag och rummet ska är också snart klar :)
Foto sugen är jag också så nån dag får det att ta o bli lite fotografering i studion här hemma! :)   ( förslag på vad man kan fota? )

Ha en bra nyår allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar