tisdag 30 oktober 2012

Empoli + Euphoria = Emporia

Jao, igår när magnus kom hem från skolan så drog vi till det nya köpcentret Emporia i Hyllie (Malmö) och det va ganska stort och det va sjukt snyggt på utsidan, eller formen va cool men inte färgen brun genomskinlighet men jag tror faktiskt at den kan byta färg vilket jag gärna skulle vilja se. Hahah i början kom jag inte ihåg namnet och sa då antingen Euphoria (Loreen) eller Empoli (en Pizzeria) haha xD Men nu har jag lärt mig! Men iaf så hittade jag en jätte härlig affär som det fanns hur mycket roliga saker som helst dock var det väldigt dyrt :(

Idag ska jag diska, posta brev, hitta en chicken curry till middagen som ska käkas när Magnus kommer hem och sen när vi käkat så ska vi gå ut o fota. Magnus familj köpte ju en kamera (D3200) och just nu har Magnus den här så han vill lära sig lite utav den tills han ska till bland annat New York och ta nattbilder. Så vi ska till motorvägsbron och där ska jag lära honom lite om slutartider.
Jag funderar lite på att åka till Emporia faktiskt för jag blev jätte sugen på en liten grej där ^^ Men vi får la se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar