onsdag 24 oktober 2012

Värdelös dag och det blir nog morgondagen också!

Okej, värdelös dag.
  •  För det första vill jag inte ens bli påmind om att det är min och Magnus 1,5 års dag idag, blir så ledsen eftersom att vi inte får vara tillsammans. Det är värdens avstånd och det suger verkligen. Jag låtsas helt enkelt att denna dagen är nästa vecka någon gång då jag verkligen kan fira den dagen tillsammans med honom. Saknar honom så otroligt mycket. Livet är värdelös utan att ha honom nära och speciellt sådan här dagar som denna.
  • Och så har det vart en orolig morgon men det problemet löste sig under dagen som tur va.
  • I skolan kändes det som att folk va på mindre bra humör och det smittades och det är nog därför jag sitter här och klagar så mycket ny. Blir så depp om andra är det.
  • Har nyss haft historia-redovisning också och ja det gick typ skit tyvärr. Jag var ju borta hela förra veckan så ja man känner sig lite efter och som om man inte skrivit tillräckligt med fakta.

Man känner för tillfället "Jag suger" men ja. Vet inte heller vad jag ska göra när jag kommer hem. Kommer väl bara tänka ännu mer där hemma och det lär väl bara bli värre än vad det är nu när man sitter med ett litet poker face i skolan. Jag skulle kanske kunna fota...för då får man komma ut lite, dock är det kallt och det kommer hinna bli mörkt. MEN min nya jacka är så varm o go, asså den är kall eller rättare sagt tunn men det blåser inte igenom den! Oh det va så underbart och kunna cykla utan tjocktröja under jackan i morse utan att behöva frysa! mums. Men jag vet inte vart jag ska fota om det är mörkt så det kommer nog skita sig. Det är jätte fint med alla löv vid stadsparken men där ska man fota om det är ljust ute.
Annars vet jag inte alls vad jag ska göra, typ sova så tiden går lite fortare, (ja kul nu blev jag kallad surpuppa för att jag sa åt Hampus o sätta på sig hörlurar för det ekar gandalf style i hela hövvet, jippi. Känner mig så uppskattad) i morgon slutar jag klockan 8 också. Suck, det blir lång dag och är hemma halv 10. Ja ser så mycket fram emot det not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar