tisdag 2 oktober 2012

Jerez de la Frontera

Japp nu på kvällen har jag varit på möte angående resan till Spanien. Det blir buss tidigt på morgonen till Örebro och sedan ett byte till bussen till Stockholm. Sen från Stockholm blir det flyg till Madrid och sen blir det byte där till ett flyg till Jerez och sen buss eller tåg in till där vi ska bo i Jerez de la Frontera. Där ska vi bo på hotell Nova.
Vi har snackat om massa packning och sånt vad som är rimligt att ha med, hur vi ska jobba och hur allt kommer gå till. Så ja detta ska nog gå bra tror jag.
Måste gå till stan någon dag och växla lite pengar, man vill inte ha med för mycket och just nu känns det som om att jag inte kommer handla så mycket men man kommer nog hellre dit med lite för mycket än att komma dit för lite och sucka över att jag inte har pengar.

Efter mötet kom hem och satte mig o kollade ung och bortskämd samt käkade pannkakor. Sitter här nu och skulle vilja sitta och krama min Magnus som jag inte träffat på hur länge som helst. Vore så skönt med en kramande varm mysig pojkvän bredvid sig. Kommer ju hem från Spanien i slutet av vecka 42 och sen är det bara en vecka i skolan och sen får jag komma ner till honom, längtar efter honom<3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar