tisdag 23 oktober 2012

För övrig ville jag bara säga...

Hahah vi blev med på tv trots allt när vi va i town hall, ser mig själv långt där bakom alla andra typ 2 gånger x) no big deal.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AcACeWLjG6g#!

Och kolla in denna heta bild på mig asså ;D mohahah tagen av Hanna och jo jag tycker att detta klär mig riktigt ;) fett snygg! xD


För övrigt ville jag bara säga att det var första dagen i skolan idag sedan jag kom hem från Spanien och jag fick till och det klart att det va kul o träffa lilla Hanna-puffn som jag då saknat så mycket...tyckte att hon kunde varit lite snabbare med sin ansökan så hon också kunna få följt med för det hade varit sköjj! Men hon var vid liv trots att jag varit borta och det va ju bra de! Men jag fick också beröm av Jeff för mina bilder från Spanien/de på flickr vilket va kul o höra! :)

Ne nu ska jag göra sååå mycket så ni får hare gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar