torsdag 18 oktober 2012

Färg i mörkret

Japp det blev inget blogginlägg igår efter som att typ hela Jerez fick strömavbrott igår kväll/natt :P Hahah Nagy, Maja, Elinor och Malin satt inne på vårat hotellrum och vi snackade för fullt och så plötsligt blev det kolsvart! Hahah Nagy blev nog mest rädd och Maja hoppade upp i sängen hos Nagy xP Hahah jag sa då att vi skulle kolla ut för att kolla om det va mörk ute men det va ingen som vågade dra bort gardinerna så jag bara "jo men kom igen" och så gick jag dit och tog tag i gardinen och drog den sakta åt sidan och plötsligt skrek jag som fan och all skrek o blev jätterädda och jag viker mig dubbelt och skrattar som fan xD pff hahah så lättskrämda! Tur att jag sedan hade mina små nyckelringar som är små lampor, funfun :)
Men igår så fick vi också träffa Jerez borgmästare :) coolt! Gillade hennes hus, tower hall!

http://andaluciainformacion.es/jerez/254663/alumnos-y-profesores-de-pases-europeos-de-intercambio-en-jerez/


Idag har vi varit i Cadiz och jag har blivit brun! :O :D  och röd,  men bara på bröstet eller vad man ska säga, har fått nån ful grej där efter linnet, suck. Vi hade pickninck med alla  länder tillsammans :)
Jag och Linna hittade världens snyggaste sandslott, det var en kille som hete Miachael och han hade jobbat med att göra sandslot i 10 år och han reste världen runt, asum! :D
Sen hade vi jäte kul med Ewa och Gabriella som är från Italien, dom ville lära sig svenska och det lät så jäkla kul! x) haha
På kvällen sen blev det restaurang, det blev mexikansk mat och ja det va gott men det blev lite mycket när vi fick massa efterrätt också. Vi beställde en var och vi va 6 st vid det borde som jag satt vid och så tog vi in alla efterrätter och ställde alla i mitten och så började vi med den först och tog alla en sked var av den och räknade till tre, åt den och sedan betygsatte den och så gjorde vi med alla och crepsen med Nutella vann och på andraplats kom dödskakan som var gjord av endast choklad :)



(inlägget skrevs på onsdag men laddades upp segt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar