måndag 1 oktober 2012

Catch the memories in Spain!



Jadå, folk gillar en efter en!
Idag har vi gått runt på stan och kollat va folk skulle kunna betala för foton i olika storlekar! Lite kul o höra faktiskt :)

Idag sa jag hejdå till min kamera som då kommer tillbaka om 2 veckor, tror tyvärr inte att den kommer kunna komma innan jag åker till Spanien så kommer få drass med min gamla men visst, bättre det än inget såklart! Men jag ser fram emot det, har dock inte tänkt nått på vad som ska med eller nått och en av de i Spanien uppdaterade just en liten väderprognos, 27,5 grader. Pheu! Oh shit vilken skillnad, från sverige som börjar bli kallt....tycker det är pisskallt ibland även om det inte ens börjar bli vinter än. Tänk bara chocken sen när man kommer tillbaka, brr!

Oh börjar faktiskt längta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar