onsdag 24 oktober 2012

Svenska Hollywoodfruar!

Oh jösses Gunilla är ju helt flipp alltså. Hon ska hela tiden vara så bäst och så sitter hon och kör bil och så går det långsammare och långsammare och hon får panik och skriker "We are going to die!" och är helt panikslagen men så säger hon sen när hennes med passagerare inser att hon hade på N-läge att "Ja nej men jag har ju kört bil sedan jag var 18 runt hela landet och jag är lugnt när jag kör, det ska mana vara eftersom att det hänger på lite" Hahaha lol hon fick ju panik! haha
Och sen får hon hyper-ryck när gravdnissa spelar upp låten som hon gjort själv bara för att hon berättade att den var inspirerad av Gunilla. Ojojoj och då säger hon ju tillslut att hon inte ville sitta kvar där och alla säger nej fint men gå då och så helt från ingen stans när hon är på väg att gå så POFF vänder hon sig om och hoppar på Maria Montazami. Ojojoj jag säger som Maria "jag är ju rädd för dig". Så sant så sant.
Oh Maria hon är ju så rolig ibland tycker jag på ett lite kuligt sätt. Typ som när hennes hund smet och så springer hon efter och är jätte lycklig över att hunden smet bara för att hunden faktiskt sprang över till hennes kompis xD
haha

Jao det blev ingen fotografering idag eftersom att det regnade när jag kom hem. Men då fick jag iaf användning av min nya jack för den stöter bort vatten, underbart♥ Men jag gick då o la mig istället, så sjukt skönt sen vaknade och kollade på de nya avsnittet av Hollywoodfruar. Känner mig helt hjärndöd och vill typ bara dö och vakna upp på "lördag" igen eftersom att det är då jag åker till Magnusen och då lever jag gärna. Han ringde faktisk förut en stund efter att jag sovit och vi ska göra precis som jag ville, ignorera dagen idag och fira den tillsammans på ev. söndag. Han på minde mig också om att vi skulle fira min födelsedag. Det hade jag glömt bort! Men han hade koll, tänk det var ändå en månad sedan som jag fyllde år, och det är två månader sedan som jag träffade Magnus. Ja så länge får det aldrig gå igen! Aldrig! Och det bestämde vi också att det inte får gå så långt, usch. Men han ska ju bort tre veckor sen under jul men så kommer jag sitta och vänta på honom i hans lägenhet så att jag är hemma hos honom när han kommer hem, sen kommer jag vara hos honom i 5 veckor. Oh vad jag längtar!
Usch dessa dagar kommer bli så lidelsefulla ända fram till "lördag".

2 kommentarer:

  1. "på minde" vilken hemsk, HEMSK, särskrivning DX

    Ska du till skåne den 27e eller fattade jag fel?

    SvaraRadera