söndag 21 oktober 2012

Mycket o göra men jag är lite seg!

Ja då var man ju hemma igen då! Planet gick ju vid sju på morgonen och ja vad ska man säga mer än att jag slocknade på planet innan det ens lyft x) haha Va så jäkla trött! och det va jag heller inte ensam om. Sen när vi satt på den sista bussen hem fick jag reda på att bussen inte ens stannade i Krhamn utan att den stannade i Karlskoga och att nästa va Karlstad men chauffören va snäll och släppte av mig på E18, vid avfarten till Krhamn ^^' haha.
Japp jag kom ju hem på fredag kväll och igår åkte jag med pappa till karlstad för han skulle till mamma med några läxor till jonte och så skulle han till stan och handla lite på kjell, rusta och nått mer ställe. För min del blev det faktiskt en jacka, en jätte grön en som är bra för ruskväder :) NICE! Efter att vi varit i karlstad drog jag till jobbet vilket då också var min sista jobb-dag för i år skulle jag tro, ska försöka fråga om jag får jobba där nästa år också för trivdes verkligen med det jobbet. Men det va bara o tömma sitt skåp på grejer och bege sig hem efter det.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känns som att jag borde typ hälsa på mormor men har ingen större lust faktiskt, jag borde även städa mitt rum för det ser ut som ett bomb nedslag och så borde jag också fixa alla pärlor till Amanda och Adde och både det ena och det andra. Men jag känner mig så slö idag. Men jag är faktiskt ledig i morgon också men kommer inte kunna hinna allt då så det är nog bästa att jag lyfter på mig snart. Måste ju också packa upp allt ifrån resväskan och tvätta mm. Måste ju visa lite mer foton också, har lagt ut nån på andra bloggen och flickr men det måste ju upp lite fler. Och jag måste ju också visa vad jag köpt för nått :)

Nej vi börjar med att packa upp allt nu tror jag! CHAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar