torsdag 18 oktober 2012

Godmorgon idag är det torsdag!

Godmorgon! Snart ska här ätas frukost, idag är det sista dagen här i Spanien för i natt/tidigt i morgonbitti så åker vi hem och vi alla har bestämt oss för att dygna :) höhö får se hur det går, har inte sovit sådär jätte mycket om man skulle summera all sömn.
Hahah på tala om sömn jag tror inte jag berättade att jag härom natten drömde att tv va igen bara för att det var massa ljud utanför hotellet. Vi bor på bottenvåningen och det är som att ha fönstret öppet, man höra allt jätte tydligt, bilar och männsikor mm. Så jag inbillar mig att det är tv:n och tar tag i kontrollen på nattygsbordet och trycker på knappen längst upp som då brukar vara offknappen. MEN så går våran aircondition igång, det va lite fel dosa där xD Jag vaknar såklart och skyndar mig och hitta mobilen så jag kan lysa upp dosan och stänga av den så att jag inte väcker Amanda xD fail!
Menmen iaf så får vi se hur det går med att dygna, på flygplanet kommer jag lugnt o däcka iaf, det är en sak som är säker!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men jag tror vi ska till skolan och jobba lite med allihopa och jobba i grupper, tror det stod nått om någon flamenco också men vi får la se vad dagen har ett erbjuda! :))

2 kommentarer:

  1. Haha, älskar dina Spanien-inlägg XD Synd att du ska hem redan :(

    SvaraRadera