fredag 9 december 2011

Underlig tågresa, fredag, snart helg, snart Stockholm

Hm sitter i skolan just nu och knarkar REM - Bad day. Blä vill hem! :( Blir idol med Magnus sen, får la se vem som vinner, Amanda eller Robin. Är inte jätte insatt och bryr mig inte vem som vinner riktigt men måste jag välja blire väl Robin.
Världen sjukaste upplevelse på tåget idag. Satt vi fönstret och såg en kille spring mot tåget och han hann verkligen precis, tur för honom att tåget va lite sent. Men iaf kommer han in i full fart och sätter sig bredvid mig. Han ve verkligen jätte lik Magnus! :O OMG! Helt sjukt. Det va tänt i tåget så jag såg honom i fönstret och ifrån sidan såg de precis ut som honom. Glasögon, håret o allt, till o med parfymen....de va så himla sjukt! Sen tog han fram nån bok som jag inte hade någon aning om vad det va men det var väl nån form av plugg och Magnus pluggar ju. Plötsligt bläddrar han till nån sida där det är en bild på fotboll och Magnus gillar ju fotboll. Sen när vi närmar oss Karlstad så lägger han ner boken och sätter sig precis som Magnus! Ahh det va så skum känsla! Asså det va som att sitta bredvid Magnus men samtidigt ignorera honom :S Dock stämde inte kläderna för han hae typ svarta jeans och det äger inte Magnus och han har heller inte halsduk som han på tåget hade. Hans röst va ju inte heller den samma, han frågade mig nämligen när han kom in i tåget om det va tåget till Karlstad. Men ändå super konstigt! >.<

Till helgen ska man hälsa på syrran! Kul att mamma säger saker i tid...
Pappa sa till mig förra veckan att det va nu på söndag vi skulle upp dit men hade han inte sagt det så hade jag nog tackat ja till ett extra distrikt.
Men ska bli kul o dra dit, hoppas inte Jonte ska med för det skulle vara rätt surt. Drar med mig alla paketen och tar såklart med kameran! Så hoppas ni har nån gran som jag kan lägga dom under! x)

HemHemHem, jag vill hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar