onsdag 28 december 2011

Regnet de bara öser ner, precis som allt annat

Yes skulle ut o påbörja fotandet men så började de o pissregnna så nej blev inte riktigt så. Vill inte att stackars kameran ska bli blöt så gjorde så att jag drog ut på en promenad utan den med jossan istället. De va mycket nice och vi pratade lite om våra liv typ som vanligt och även om vi skulle hitta på nått på nyår vilket vore riktigt kul. Har inte varit ensam på nyår på väldigt länge och va igår väldigt inställd på o bli ensam men så kanske jossan kan så finns liten förhoppningsglimt där :) Fick reda på massa svar på alla min frågor jag har i huvudet också vilket hjälpte mig att ta lite beslut vilket kändes väldigt skönt men samtidigt väldigt jobbig att veta den bittra sanningen.
Blir till o försöka fota i morgon igen, nytt försök (y)




Nu blir lite kyckling till middag och jag ska la fortsätta sortera och bilder och även uppdatera min  hemsida som jag hoppas jag ska bli nöjd med någon gång.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha måste få visa denna, tyckte jag va riktigt kul att VLC visste vad jul va för stunden x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar