torsdag 8 december 2011

Foton från dagen!

Findus

Satte upp lite lampor

Molle

Oh hittade en ny liten vän som Findus försökte ta! Tog då in Findus men då kom Molle istället så jag lyfte upp den lille krabaten o gu va go han va ^^ Han gillade min varma vante och sen började han klättra omkring. Visste inte vart han kom ifrån men när han kom ner på marken så gick han iväg till hasselnötsträdet och in i en liten springa där jag sedan la in lite ost som han faktiskt åt upp ^^


(fail fokus men de va svårt o ta kort på honom^^' och man va även fullt upptagen med o titta på honom (a) )

4 kommentarer:

  1. Men gud så sööööööt *_* ah, han åt osten <33 Hihi, findus börjar se riktigt stor ut, han har alltid varit så liten ^^ Vi hade också fint väder så jag var också ute och fotade idag :)

    SvaraRadera
  2. Ahhh ja!! :'D<33
    Ja, såg din bubble-bilder! As coolt! :D Blev nästan sugen på o testa själv men tror inte jag har sådana skills^^

    SvaraRadera
  3. Åhh fina kissarna :) Och din nya vän var väldigt söt :'3

    SvaraRadera
  4. ohh dock väldigt dålig kvalle blev de här men tack^^
    Jaa oh han va så underbart gullig :'D

    SvaraRadera