tisdag 13 december 2011

Johanna drömmer om kristinehamn...tror hon saknar de lite (a)

Johanna drömde om mig inatt :D

"Haha, drömde att jag var i kr-hamn och var med dig - vi gick till mcdonalds, men den låg inne i stan (vet inte om den är kvar nu men det har varit en smyckeaffär där, vid lekplatsen vid h&m osv) och vi satte oss vid ett bord med två helt okända killar och började prata med dem xD
 Fasten det fanns många andra platser xD
 Mer minns jag inte o.o
Har nåt svagt minne av att killarna gick efter ett tag - de var skit obekväma med att vi bara satte oss och började prata med dom xD
 Och du tog jackan av en men han brydde sig inte xD
 Sedan när vi skulle beställa mat så var det en trejde med oss, men minns inte vem ><
 xD"


Oh så himla kul, saknar verkligen den där tjejen!! :D



2 kommentarer:

  1. Haha xD
    Tror fan att jag saknar kr-hamn en aning Q.Q
    Men inte lika mycket som jag saknar dig!! <3

    SvaraRadera