söndag 4 september 2011

från sol till regn

En massa små underbara saker bilder en stor sak som är runt och har två ögon, en näsa och en mun. Munnen är så sjukt glad. Den går runt och ler vart den än är, nästan lite pinsamt. Ja det va jag igår och en bit in på denna dagen. Kunde inte sitta still en minut och jag smilade verkligen hela tiden. Men efter sol kommer regnet, right?

Ja jag tar väldigt lätt illa upp. Och ja det gjorde jag för typ en timma sen. Jag blir så sjukt irriterad och irriterad på mig själv. Varför måste det va så! Det är varken kul för mig eller för andra! Det är barnsligt och jag blir ledsen helt i onödan! Helt idiotiskt att jag in princip gör mig själv ledsen!
Jag tål inte skämt, speciellt inte dom som handlar om mig utan tar illa upp istället. Jag hatar det.
Jaha det kändes som om man hade varit sådär "överdrivet" glad i flera dagar ända tills jag nu insåg att det bara var under lördagen. Allt var så himla perfekt och även om det kom något lite åt fel håll som till exempel att jag inte kunde vara assistent åt John, fick i uppg att hålla läskiga tal framför folk, massa läxor så tänkte jag positivt. Inget hindrade mig från att vara glad och det var underbart.

Nu har det vänt, sitter här sur och ledsen och vet inte ens om jag borde lägga upp det här inlägget för det är ju helt o hållet jätte onödigt o läsa. Jag fattar inte vad det är för fel på mig? Varför ska jag vara så äckligt känslig?!

Nej nu går jag o dränker mig....men får väl hålla för näsa så jag överlever för måste blir klar med medlemskorten som ska fixas till i morgon. Hoppas verkligen att det blir lyckat i morgon, inte alls sugen nu men vem vet snabb vändning från sol till regn...kan väl hoppas det kan gå åt andra hållet också!?

1 kommentar:

  1. vem skämtar om dig?

    Läs den här bloggen så blir du glad igen ^^
    http://mymilktoof.blogspot.com/

    SvaraRadera