söndag 11 september 2011

Nice träningshelg i både Kristinehamn och Örebro!

Nu har helgen gott och vi har kört en massa träning, så underbart!
I lördags var vi i Örebro, lastade in karten i Andreas buss fredag kväll och sen kom han och hämtade oss 7 på morgonen på lördagen. Det va sjukt kul där, svängde hela tiden och det är alltid kul o träna någon annanstans än i kr-hamn någon gång också :) Vi blev 4 Yamaha, en Rotax, en Kz2 mm. Lite annat än hemma Tog lite bilder också men det blev inte mycket, körde ju mest så hade inte tid o fota ;)


Söndag sen blev det träning här på banan men inte vilken form av träning som hellst utan träning i spöregn vilket var nyttigt eftersom att det var riktigt längesen men allt va felinställt och pappa orkade inte göra något så det fick bli som det blev. Va väldigt svårt o styra men hade kul åt alla andra som failade och åkte av hela tiden haha;D Synd att jag inte hade kameran med också för hade blivit coola kort om man hade tagit på när dom körde där i regnet för det blir så snygga strålar av däcken av vatten :) menmen får bli någon annan dag :)


Yesyes sen på eftermiddagen var det precis att jag klarade mig från att bli blöt när jag delade ut reklam. Det regnade innan när det var träning och även precis när jag jobbat färdigt så bra de:)


Man blir glad av o vara på banan när det är mycket folk, många att umgås med :) Då får man lite energi sen när man delar ut reklam också. Dock mådde jag piss efter maten idag och gick då o la mig i en halvtimme. Illamående som jag fått hela den här veckan efter att jag ätit, jätte störande :( men sen när jag vakna var det borta ända tills jag ställde mig upp för då kom det igen men hoppade då in i duschen en sväng och sen gick det över och nu är det helt borta så nu hoppas vi att jag håller mig kry resten av kvällen så att det inte blir som igår när jag satt o prata med Magnus. Fick så jäkla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen men fick springa iväg o hämta ett glas vatten och då blev det lite bättre men var fortfarande inte riktigt smärtfri men aja fick gå.


I morgon blir det lite extramatte på morgonen sen studiepass och sen idrott och sen blir det till o dra ner på stan o shoppa! :D Wihu! Så blir väl lite sen hem men det får man ta ibland ;)




11 September idag, tänker tillbaka<3 usch så hemskt :( även på filmen remember me som i sin tur får mig att tänka på mangusen, saknar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar