tisdag 20 september 2011

Datorn tillbaka och matteprov i morgon!

Såå nu har jag äntligen fått tillbaka min dator! :D haha det skulle ta två timmar men 12 datorer kraschade under ghostningen och min va ju såklart en av dom.
Nu har jag allt uppdaterat, Cs5 paketet, ja tack! Dock funkar inte knappen för att ändra skärmens ljusstyrka "/ MEN jag får överleva.


Sen blir det till plugga matte så fort jag kommer hem och sen vid sju kommer Magnus o hjälpa mig med det han kan, brabra(y)
Skulle ju hjälpt mig igår lovade han men nej så blev det inte. Smsade honom tidigare på dagen för att jag skulle ju senare efter skolan skulle iväg och fotas på banan och kunde då inte gå på matteljén efter skoltid men vet att jag måste få hjälp. Smsade då Magnus och frågade om han kunde hjälpa mig senare och jovisst kunde han det så då hade jag allt under kontroll. Sen kom jag hem och skulle på fotograferingen och precis då fick jag sms av honom att han kan hjälpa mig nu för sen får han kompisar hem till sig men jag skulle ju iväg en sväng så nej. Han trodde hans plan med att hjälpa mig i två timmar och sen va med kompisarna skulle funka och jag att min plan om att först fotas och sen få hjälp skulle funka men noppe de gjorde det inte. Så gick det med den hjälpen men jobbade ju hela dagen i skolan och även sen när jag kom hem från fotograferingen så fick ju massa gjort iaf. MEN söten ringde igår och han lovade o hjälpa mig idag så vi ska höras runt sju sen och det tackar jag för<3 Hoppas verkligen jag klara provet i morgon! >< Börjar ju 12.40 i morgon så jag har ju hela förmiddagen som jag kan plugga också (y)


Oh btw! Vaknade 07.50 idag av att jag fick sms av magnus som skulle påminna mig om att ta med kameran till skolan OCH mitt tåg gick 08.08 :O:O MEN jag hann! :D mohaha! Tack magnus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar